myliifeee.blogg.se

en tjej på 12 år som vill börja blogga.

kvällen

Publicerad 2013-07-31 23:27:00 i Allmänt,

hej! nu sitter jag här i min mamma o pappas säng o bloggar och lyssnar på musik. i morron kommer mami o pappa hem (kul). hoppas hon tog med sej saker till oss. dom kommer hem halv 4-4 på dan. ska följa med och hämta dom. också kul. sen så ska vi till min farfar och äta. 
 
hela min dag har varit anska bra. jag och min bff har gjort välldigt många grejer. som t.ex. badat,gjort 2-3 videos. osv. :) nu mer på kvällen så ska jag kolla 3 avsnitt av pll. får nytt internet på min mobil om mindre än 30 min (överlycklig) :):O
 
är ite små trött men vad fan ska jag göra? 
kan inte sova och är helt slut. 
 
aja. nu ska jag kolla pll
bloggar mer i morron :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela