myliifeee.blogg.se

en tjej på 12 år som vill börja blogga.

Min dag!:)

Publicerad 2013-08-01 13:57:14 i Allmänt,

Tjoo alla läsare

Idag ska jag kolla på film tills kl är 4!
Då hämtar min farfar mej så ska jag följa med och hämta mamma och pappa!

Sen så ska jag typ kolla på film igen..! Har inget att göra! Vill bra sova men kan inte! Ska kika alexandra nu! Kul :)

Vet inte om vad jag ska skiva men skriver lite om vad som helst!

Låtar!
- love me lil Wayne
- niggas in Paris Jay z
- cant stop miley cyrus
- hips dont lie shakira
- beautiful lies beyoncè och Shakira
- breakup to makeup jeremih


Asså fan vad mon data laggar!!
Fan segare än en jävla snigel som kommer ett seg per år!
Kommer typ slå sönder den snart!

Aja ska dra nu pöss:**

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela