myliifeee.blogg.se

en tjej på 12 år som vill börja blogga.

Hej:*

Publicerad 2013-08-06 22:36:12 i Allmänt,

Hej:*

Jg tror jag ska börja blogga på kvällen ist för mitt på dan för jag kan ju göra mer grejer efter isf!

Men aja, jag kommer börja berätta om vad jag gör just nu! Eeh, just nu så sitter jag på handfatet i toan och kollar mej i spegeln! (ego-pixar)

Aja, idag har jag varit på backaplan! Men bästa Julia, Jessica och Hanna! Btw, grattis Hanna:*
Aha vi åt, och kollade på kläder sen stack vi!

Hanna stack hem till henne för hon skulle ha vuxen kalas! Och Jessica hem till henne för hennes bror kom hem från Spanien idag! :) jag och Julia stack hem till henne och åt sen hoppade studdsmatta, sen kom Jessica! Så skulle vi hem till Jessica i bada men då var jag tvungen att gå hem! :/ men ska ändå bada imon iaf!

Aja kommer bilder nu hejdå:**

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela