myliifeee.blogg.se

en tjej på 12 år som vill börja blogga.

Gud vad jag bloggar;)

Publicerad 2013-08-01 18:07:54 i Allmänt,

Hej, jag tycker att jag bloggen väldigt mycket! Och jag som trodde att jag skulle glömma av bloggen...!;)

Just nu sitter jag hos min farfar med min syster och pappa o såklart farfar!

Vet inte ens vad jag ska göra! Så jag ska hem och kolla film!

Mamma och pappa har kommit hem!
Fick en tröja och ett par byxor!
Bild kommer senare(ikväll runt 20 tiden).

Vi snackar om London! Vill också dit! Men Nää det är bah min syster och hennes kompis (om hennes kompis får).

Är tvär mätt, vill bah sova men är inte ens hemma så blir lite svårt! :)

Nästa inlägg kanske jag snackar om Filippinerna
Men det kommer lite bilder nu!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela